måndag 4 mars 2013

vintermiddag

Startar upp veckan med vetskapen om att i helgen, då blir det fest! Eftersom det är så väldigt väldigt sällan som jag går på galej nuförtiden så känns det extra roligt! Det är vintermiddag på mannens jobb och klädkoden är kavaj. Verkar som om vi kommer vara strax under hundra personer och med mat och dryck är det upplagt för en rolig kväll!

Så vad har jag gjort på lunchen idag då? Jo, hittat en klänning från Soaked in Luxury i svart som kommer bli snygg med klackar och sen med en tvåmetare vid min sida! I kostym..

Och nu ikväll, går jag igenom förrådet av nagellack här hemma för att konstatera att jag behöver skaffa nya färger! Men som tvåmetaren sa imorse innan han lämnade mig som gräsänka ännu en arbetsvecka; du har ju hela veckan på dig

(ser ni att det är nåt knas med min bild? har lyckats komma åt en inställning som gör bilderna oskarpa och denna, med blixt, var den enda av massor som kom i närheten av vad jag ville. tips?)

9 kommentarer:

  1. Tyvärr har jag ingen foto gen men jag tycker bilden ser bra ut :-) budskapet når fram ;-)
    Så kul med galej, man behöver lite egentid ibland
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med lite festligheter... självklart måste du ha ett nytt lack tills dess!
    Mina fotokunskaper är små, hoppas att någon annan kan tipsa dej om något!

    SvaraRadera
  3. Kanske efter min fotokurs i morgon, men just nu tyvärr inga tips. Vad kul med party till helgen, skönt att du redan hittat stassen som låter hur fin som helst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt med fest, som du säger, det blir inte så ofta nu för tiden!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Har inget bra foto tips, jag brukar släpa med kameran till foto affär och be om hjälp.
    Kul med fest, foto på klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fest, så roligt!! GIllar dina naglack också ;)

    Älskar ditt härliga inlägg som du skrev hos mig idag :-)


    KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att få klä upp sig och piffa sig.. Härligt med middagar.
    Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  8. Alltid kul med party party.. Och fina nagellack. Lovely
    Ha det bra
    Eva

    SvaraRadera
  9. Vad roligt, verkligen något att se fram emot ;)
    Få jag se klänningen?
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera