lördag 2 mars 2013

löparlördag


När tvåmetarn jobbar borta i veckorna blir det inte mycket tränat för mig, man kan säga i princip inget tränat. Men igår kom han hem, och jag tog på en milrunda innan middagen. Och i helgen är han hemma, jag smälter frukosten, och ska nu snöra på mig skorna för en kortare snabbrunda och sen några kilometers backträning. På´t bara!

Och jag surfar efter nya löparskor, kommer beställa på nätet från England den här gången. Jag har en kollega som har positiv erfarenhet av Startfitness så kolla länken om ni vill surfa träningsgrejer.

Härliga lördagen är här!

14 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar!
    Mönstret till tofflorna fanns i Drömhem & Trädgård, nr 2 tror jag det var :)
    Suck... varje gång jag kommer igång med träning så blir jag sjuk :( Nu i veckan var det magsjukan, fast nu mår jag bra igen.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är! Kör hårt i backen!
    Jag har köpt nya löparskor och tränar för fullt på löparbandet men har inte klarat halva milen än så loppet jag ska springa i maj känns långt borta.... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hallå! Låter härligt själv blir det lång skogspromenad idag, ha en bra lördag Karin

    SvaraRadera
  4. Vad skönt det låter. För mig blir det nog en prommenad runt gården. Har tagit fram min träningscykel för att börja träna lite försiktigt. Rekommendation från sjukgymnasten för en gång skull ;)
    Önskar dig en trevlig lördag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Vad skönt det låter! Du är så duktig :)
    ha en superlördag! kram

    SvaraRadera
  6. Wow va duktig du är, fortsätt så :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du är så himla duktig, vet inte vad jag ska göra för att komma i gång med träning. Känns som jag sjunker längre o längre ner i soffan istället för att ge mig ut o gå. Hoppas på en nytändning när sol o värme kommer. Ha det bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Så skönt det låter med en löparlördag :-)
    Här blev det pw med barnvagn och äldsta sonen på cykeln.... sen lite hemmaträning!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Härligt att ut och springa, heja dig!
    Jag har också hört positivt om Startfitness och funderar också på att beställa därifrån :-).
    Ha en fortsatt bra lördag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Låter underbart, duktig du är.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  11. Så härligt det låter, skönt nu när våren är i antågande. Lite lättare att ta sig ut då tycker jag.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Startfitness är svinbra! Snabba leveranser, stort utbud och grymt bra priser! Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera
  13. Underbart med löpning, måste ta tag i min snart;0)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Duktig du är! Tänk om jag hade samma självdisciplin!

    KRAM Anna

    SvaraRadera