torsdag 21 mars 2013

asics gel-nimbus

På bilden ser ni mina nya skor, ett par Asics Gel-Nimbus som jag köpte via en engelsk nätsida.
Den här veckan har de stått väldigt ensamma i skostället och har inte alls fått komma ut. Varför då?, kanske ni nyfiket undrar.. Jo, det är helt enkelt så att maken varit borta på jobb ytterligare en vecka och med två små barn här hemma så har jag inte alltid möjlighet att ta mig iväg som jag vill. Så är livet..

Men nu börjar ordningen att återställas, han är hemma igen och ska få natta barnen och jag ska ge mig ut på en runda i kylan. Brr.. Men jag är anmäld till Göteborgsvarvet och den anmälan gör att jag kommer ut i alla fall tre gånger i veckan - sent i veckan eller sent om kvällen. Är jag väl anmäld får jag baske mig träna!

På´t bara!

16 kommentarer:

  1. Brr... duktiga du!
    Och jag som tar bilen till jobbet för att det är så kallt. Imorgon får jag nog gå den lilla biten! :-)

    SvaraRadera
  2. Blir så impad, du trotsar snö, is o kyla o löper på, hejja dig Sara, önskar jag hade din energi o styrka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Det är allt en go' morot det där varvet!
    Jag tycker det är riktigt kul!
    Inte just löpningen varje gång, men framstegen man gör och att man är så supernöjd med sig själv efteråt - varje gång ett steg närmare slutresultatet!
    Kram JennyH

    SvaraRadera
  4. Har full förståelse för att du inte hinner. Men jag är imponerad av att du tar dig ut i kylan och mörkret när du hinner. Jag skulle inte ge mig ut då:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är!! Det kommer gå galant för dig!
    Kram helena

    SvaraRadera
  6. Heja dig! Jag har tappat lusten lite för joggingen, igen. Men det är som du säger bara att ge sig på det :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Yes! Kör hårt!
    Mitt nästa inplanerade lopp är i mitten av juni så jag kan vänta in värmen lite.. haha! ;-)

    SvaraRadera
  8. Jag hejar på dig! Men var rädd om dig. Det kan vara halt ute.
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Önskar att jag hade din självdisciplin och mål! Heja heja!!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt mål =) Hejja dig. Vill med ut och springa men får vänta tills den envisa förkylningen lägger sig. Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  11. Härligt att springa och köper oxå skor från den sidan, mycket billigare! Tyvärr så dras jag med benhinneinflammation och har gjort i över ett år. Får se hur det känns att börja springa framöver.. hoppas hoppas det går bra.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  12. Spring Sara, spring!!! Jag väntar ut denna otroliga kyla som återkommit. -12 imorse, suck!

    SvaraRadera
  13. Helt rätt! Go girl!!! :)

    önskar dig en fortsatt fin fredag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  14. Usch vad kallt. Hoppas rundan gick bra!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  15. Så duktig du är, tycker det är svårt att ta mig ut på kvällen, bra att ha en sporre. Det kommer att gå galant på Göteborgsvarvet!
    Kram Lisa

    SvaraRadera