lördag 9 mars 2013

drömmer om en resa


Bilderna från förra årets solresa.

Är det för att marssolen skiner och man får en föraning om att det blir sommar nån gång?
Är det för att kunna påskynda sommaren som gör att längtan efter en solresa just nu är extra stor?
Eller är det bara behovet av sol, värme och tid med familjen som gör att jag ägnat en bra stund av lördagsmorgonen åt att surfa loss på resor till solen?

Oavsett vilket, det hade ju varit himla härligt att ha en solresa att se fram emot! Har du nån resa inbokad?

8 kommentarer:

  1. Skidresa står på tur härnäst senhar vi börjat kolla på sommarresor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Ja nog hade det varit underbart att få åka iväg på en solresa nu, tror det får bli till att slänga in en lotto-rad idag ;)!
    Ha en bra lördag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Det är nog en blandning. JÄTEFINA BILDER!
    Lördagskram

    SvaraRadera
  4. Det låter ju helt underbart! Vi har inget inbokat. Funderade ju på en långsemester i sommar men vi skjuter nog på den till vintern istället! Kram kram

    SvaraRadera
  5. Cala Bona på Mallis i slutet av april, en riktig pärla! Det är första gången i mitt liv jag återvänder till samma charterdestination. Rekommenderas! Kram

    SvaraRadera
  6. Å, härliga bilder!

    Jag är alltid ressugen ;)

    Semester är inte bokat men jag ska resa å arbetets vägnar och det ser jag också fram emot.

    Stor kram

    Lotta

    SvaraRadera
  7. Lovely! Vi har inget bokat ännu, men klurar på en Mallisvecka. Det skulle absolut funka för mig.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tyvärr inga resor här ännu. Blir nog inget förrän i sommar och då håller vi nog oss i Sverige!

    Ha en superfin dag! kram elin

    SvaraRadera