onsdag 20 mars 2013

lager 157

Gillar ni Lager 157?
Jag har bara köpt en enda tröja till mig själv där, har väl inte direkt skaffat mig ”vägarna förbi” förut. Jag har lättare att ta mig till affärerna i centrum och har inte gett Lager 157 så många chanser, kanske dags att omvärdera detta nu för jag tyckte det fanns massor av fina grejer där!

Nu senast hittade jag lite fina, väääldigt beige, grejer till barnen. Ett par chinos till Herman och en klänning till Edith. Båda nöjda över sina nya kläder - nöjda barn, nöjd mamma!

Ni ser halsbandet va, hon älskar det. Och telefonen, hennes Ajfoun.. Sötnöt!

12 kommentarer:

  1. Jag gillar lager 157, men det är lite olika från gång till gång tycker jag. Ibland finns det hur mycket som helst och ibland hittar jag knappt något. Alltid skoj att shoppa!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Åh, det är ju jättekul att shoppa där. Det är jättelänge sedan jag var där... flera år sedan. Det är en bit dit för min del :-)

    SvaraRadera
  3. Är jag helt ute eller, som inte vet vad lager 157 är!
    Men, vilken söt liten prinsessa på foto!

    PS Vad kul att du gillade armbandet, det är ännu snyggare på!
    Klart jag hinner till din födelsedag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Fint! Och nöjda barn, nöjd mamma stämmer så bra. Vad roligt att ni ska till London. Jag längtar också dit!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ska ni till London! Vad kul!

    Har varit på L157 några gånger. De har Bondelid! Borde kanske åka dit o titta lite mer!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Jag har inte varit där på evigheter, har väl inte heller haft vägarna förbi precis... Men den där klänningen var ursöt, tror nog att någon här skulle gilla den med!
    Önskar dej en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Brukar beställa från deras webshop, hur söt kan man vara..kram Diana

    SvaraRadera
  8. Vi har inte heller direkt "vägarna förbi" men de få ggr jag har varit där så har utbudet varierat!
    Så kul med London, trevligt att få åka på tu man hand!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Jag och Mannen var dit för någon månad sedan för första gången och vi hittade en hel del. Nu var vi dit i helgen som var men tyvärr så hade det inte kommit in så mycket nytt alls, vilket var synd. När vi var där första gången så köpte jag två toppar som jag är jätteförtjust i och de har hållit bra i tvätten hittills.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Ja, det är bra! De gånger vi tar oss dit åker vi aldrig hem tomhänta :)

    SvaraRadera
  11. Har inte heller tagit mig dit, även om jag nog passerar ett par gånger i veckan. Kanske värt att ta en tur då..
    Fina unge, kram

    SvaraRadera
  12. HAr faktiskt aldrig varit ´där, men så fina kläder och superfin bild på lilla E.
    Kram

    SvaraRadera