lördag 9 mars 2013

om en lördag och armband

Vi har en bra dag idag. Inte för att vi inte brukar ha de men den här dagen rullar på i ett behagligt tempo och vi sysselsätter oss med lite allt möjligt. Skön lördag helt enkelt!

Jag har varit ute på en löparrunda också, veckans första. Nu när tvåmetarn jobbat borta i veckorna så har mina möjligheter till löpning varit klart decimerade. Men, idag fick jag till det och tog mig strax under 16 kilometer i ett soligt men ganska kallt väder. Känner mig trött men nöjd i kroppen nu när vi laddar för vintermiddag på hans jobb. 

Förresten har jag snöat in lite på armband. Detta armband från Unica hittade jag på en shop i köpcentret, dessutom till 70% rabatt. 
Detta armband från Lottas Design får bli del av min outfit för ikväll. Gillar armband som är stora och en rejäl utsmyckning i sig själv. Klänningen jag kommer ha är enkel, rak och kornblå så lite blingbling krävs!

Vi kollar alltså inte Mello ikväll utan får kolla Play imorgon. Funkar det med!

Önskar er en fin lördagskväll!

16 kommentarer:

  1. Oj vilket festligt armband! Kul med partaj. Här blir det mello på tv,
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. snygga armband, önskar dej en härlig kväll!
    Och ja, vi har en resa inbokad, läängtar...!

    SvaraRadera
  3. Älskar armband, lyfter vilken outfit som helst.
    Ha en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!!
    Det var Jättetrevligt på blogg dejt men jag var lite nervös... Får du chansen så ta den!
    Ha en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fint armband! Jag gillar ditt stora armband! Kan bära upp vilket outfit som helst!
    Ha det så bra!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Det låter som en rejäl löparrunda i mina öron. Jag kroknade efter 4 km idag ;) Finfina armband du fyndat också.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Alltså armbandet längst ner - WOW! Gud jag skulle känna mig kungligt vacker i det.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, wow! Båda är jättefina men det sista är verkligen extra läckert!

    SÅ fint.

    Vilken rejäl runda du var ute på!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  9. Fina armband! Jag har massor men använder oftast ett fåtal av armbanden!

    Härligt med bradagar! Skön söndag till dig och din fina lilla familj!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  10. Armband är en favorit när det gäller smycken.
    Massor av såna så är jag nöjd.

    Och vet du, nu för tiden så har jag så avskalat hemma. Så har det dock inte alltid varit.
    Undantaget är pysselbordet där det oftast är högar huller om buller.
    Har blivit tvungen att skapa ordning sen jag flyttade till liten lägenhet=))

    Hoppas att ni hade trevligt igår/Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Peacemärket är för härlig symbol! Gillar dina armband, olika... men snygga båda två! Ha en go söndag!

    SvaraRadera
  12. Grymma smycken! Hoppas ni hade en trevlig kväll.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Två superfina armband, gillar både blingbling o peacemärken. Hoppas ni hade en trevlig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Fasen, vad duktig du är med löpningen ändå. Trots tidsbrist. Tänk när jag kan springa sådär långt. På måndag kommer vårt nya löpband så äntligen får vi ett som fungerar igen. Synd att det skulle behöva ta ända från slutet på december tills nu innan distributören förstod att det bara var att slänga skiten och skicka ett nytt. Så på tisdag, då kör jag igång igen. :)

    Ha en trevlig kväll!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Snyggt! Mellon kan man ju lätt se på repris om det är annat kul som lockar :)

    SvaraRadera
  16. Älskar det nedre...kom på att jag skulle köpt ett sådant av Ulrika innan Thailand ouuups, undra om hon har det kvar?
    El har du nyligen köpt det på Lotta d?
    Kram

    SvaraRadera