onsdag 28 augusti 2013

väska. skinn. till. mamma.

När jag köpte en svart väska från Vera i våras gillade mamma den väldigt mycket, så mycket att hon gärna haft en likadan. Fast brun. Just den väskan var slut i brunt då men idag hittade jag denna lilla snygging och köpte den till mamma. 

Nu hänger den hemma och väntar på att bli lämnad till mamma. Jag tycker den är så fin. Den liksom ropar på mig! Kanske, kanske att jag köper en till mig själv också.. 

Väskan är från Accent, skinnväska från M. Collection. Just nu på 50%! 



5 kommentarer:

  1. Vad gullig du är som köper en snygg väska till mamsen, hon kommer ju att bli superglad. Tycker jag nästan hör väskan viskar ända hit, japp det får bli en till dig oxå. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. verkligen snygg, jag älskar brunt läder...! Men hur har du den? på axeln eller över bröstet, jag tycker alltid att de är så svåra att bära!

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Och kul när det är 50%. Då blir det ju två väskor av priset för en! En till dig o en till mamma! Självklart!!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Alltid kul när man kan handla på rea. Speciellt när man vill ha det sedan innan. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Den är snygg!! Som 17!

    Köpte en ny väska igår, en kuvertväska i silver.
    Jag är kär jag=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera