tisdag 27 augusti 2013

blandade småhopp!

Bara några dagar kvar av augusti nu..

När jag var ute och sprang igår kände jag för första gången, i år, den här kalla och friska luften som kommer om hösten. Kan inte säga annat än att jag tycker om den doften och känslan, att det svalkar ända ner i magen av att andas!

Och solen den skiner, och gör det väldigt roligt att göra skuggfigurer - just eftersom den ligger så lågt. På bilden ser ni Ediths skugga, hon roar sig länge med danser och blandade småhopp i skuggan. Älskade lilla tjej!

Ha en fin kväll!

9 kommentarer:

  1. Blandade småhopp är väl ändå det bästa! Önskar att man hade lite mer spring och hopp i benen även som vuxen!

    kram på dig! /anna

    SvaraRadera
  2. De långa skuggorna och den höga friska luften är underbar... älskar hösten!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Härlig bild! Ja hösten är underbar, älskar doften, färgerna och den friska luften!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig bild :-). Hösten och höstluften är så härlig och jag längtar faktiskt efter lite kyligare dagar nu, knäpp som jag är ;).
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Vad härligt det låter :) En sån mysig stund. Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag gillar hösten... dom lite kyliga mornarna är underbara!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. När solen skiner på hösten är hösten underbar. Härlig skugga. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Fin skugga;) Underbart med den härliga höstluften som kommer, älskart.
    Kram

    SvaraRadera