söndag 18 augusti 2013

fotoutmaning - skuggor

Godmorgon!
Till skillnad mot igår så skiner solen redan nu till frukost, en bra start på söndagen!

Temat i fotoutmaningen, vänner emellan, är denna gång skuggor och ni ska tro att jag blev riktigt glad igår kväll när solen äntligen kom fram bakom de tunga molnen och kastade långa augustiskuggor om sig. 

Mitt bidrag är taget vid husets framsida där vi har kvällssol både på balkong och liten stenlagd uteplats. Vad vi har för möbler och blommor på uteplatsen, det kan ni se här på just skuggorna.. 


Följ länken jag la in ovanför bilderna för att titta på fler som fotat skuggor!

Förresten det är en riktig softarhelg det här.. Förutom en löprunda har vi inget särskilt på programmet idag, kanske borde ta chansen att ta en utflykt och plocka blåbär..

Ha en fin söndag!

25 kommentarer:

  1. Waoo,så vackra skuggfoto/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Så fint. Ååå säg till om du hittar en fotokurs, jag är också supersugen på att gå en.
    Kram

    SvaraRadera
  3. vilka vackra bilder... här ska jag ha en ensam dag, mannen tar barnen och sticker iväg. Det kan behövas när man har varit själv ett tag, ja, du vet ju hur det kan kännas! :-)

    SvaraRadera
  4. Vackra skuggor.
    Skönt med en lugn helg. Kram.

    SvaraRadera
  5. Coolt! Softarhelg låter härligt. Ibland är det så skönt att inte ha några planer. Kram

    SvaraRadera
  6. Tjusigt!
    Jag gillar skuggor, det ger fin kontrast.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. läckra skuggbilder. ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  8. Läckert. Skönt med en riktig lugn o mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Spännande utmaning och supersnygga foton! Härligt :)
    <3 Jennie

    SvaraRadera
  10. Så fina skuggor det blev av gräset! Och skönt låter det med en lugn dag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Fint med alla skuggor som faller och kul utmaning. Ha en mysig kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  12. Igår sken solen i Norrköping! Vilken tur vi hade med vädret!

    Effektfullt med skuggor... läcker bild!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  13. Det där kallar jag skuggor! Fantastisk bild! Här kom precis solen fram efter en regnig eftermiddag och jag
    måste erkänna att jag nu letar skuggor på innergården! Så påverkad man kan bli av en fotoutmaning, jag
    som alltid försökt undvika för starka skuggor på foton!
    Ha det gott!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  14. Härliga skuggor!!
    Här har vi oxå haft en riktigt skön helg..
    Fin kväll till er, kram

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga bilder, riktigt lyckade skuggbilder! Och softarhelger är ju bara så sköna, vi har också haft en sådan :).

    Låter skoj med båt, lycka till med letandet!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  16. Vilka coola bilder!! Vad kul att använda skuggor så i bilder! Ha det gott!

    SvaraRadera
  17. Underbara skuggor!!


    Båt och blåbär? Låter perfekt. Härligt!

    KRAM

    SvaraRadera
  18. Fina skuggor du fotat.kram Pernilla

    SvaraRadera
  19. Vilka häftiga bilder du har tagit på skuggorna! Kram Suss

    SvaraRadera
  20. Hallå! Fina bilder och så måste jag berätta att jag såg att du hade skrivit en kommentar på en blogg där du skrev att det troligtvis skulle bli en A-Ö utmaning i år också, superkul! Ha en fin vecka Karin

    SvaraRadera
  21. Vackra och annorlunda bilder! Kul utmaning också :)

    SvaraRadera
  22. Å vilka fina bilder! Man känner verkligen kvällssolens värme.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  23. Verkligen härliga skuggor!

    SV: Ny bloggutmaning alltså? Det ser jag fram mot :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Galet snygga bilder precis som vanligt! Du är duktig!

    SvaraRadera