lördag 24 augusti 2013

jodå, vi hinner mycket här idag!

Ojojo herrejisses en sån fullspäckad lördag! Hur ska vi hinna med? undrar både jag och Mathilda (bilden visas med hennes tillåtelse:-).

Jag tog en löprunda rätt tidigt i morse, sen packade vi in oss i bilen och for till Barnens Dag i Trädgårdsföreningen, fullt av aktiviteter och glada barnfamiljer. Vi stämde kort träff med Ida och hennes två barn och vi har besökt International Food Market i centrum. Jag och sexåringen har varit på premiär av hans simskola för hösten och nu är maken och tjejen på bilden ute i spåret och joggar. De små, de pausar vid TV:n och jag steker köttbullar (och bloggar…).

Sen då?? Vi ska åka in till stan en vända till för är det nu så att både Robin Stjernberg och Darin uppträder på Linköpings Stadsfest - då ser vi till att vara där! När barnen sen har somnat har jag och tvåmetarn lite ost och gott helt för oss själva..

Hoppas ni andra har en riktigt fin augustilördag!

15 kommentarer:

  1. Underbara, härliga, vackra Mathilda! Lyllos mig som också har fått knäppa bilder på dig! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket rolig bild! Det låter verkligen som full rulle hos dig. Hoppas att det blir en härlig lördag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hihi, härlig bild!
    Vilken rolig lördag ni verkar ha haft :-). Hoppas ni haft en riktigt bra myskväll.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig toppendag!! Förra helgen var det party i min stad och denna helg i grannstaden!

    Skön lugn söndag idag då! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vilken fullspäckad och händelserik dag! Antar att det bara är att förbereda sig på detta när man får barn, längtar! Det verkar helt underbart :) Och skönt att avsluta kvällen med lite tid tillsammans.
    Sv: Tack! Jag vill ha på mig det varje dag :)
    Ha en underbar söndag <3 Jennie

    SvaraRadera
  6. Intensivt men roliga saker att se fram emot en lördag :-) Hoppas ni hade det kanonskoj!

    SvaraRadera
  7. Haha, vilken underbar bild.
    Låter som att ni fick till en riktigt fartfylld och mysig dag. Härligt. Kram.

    SvaraRadera
  8. Härlig bild!

    Hoppas er helg varit bra:/)
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jisses det var en dag i 190 knyck, hoppas den slutade i lugn o ro i soffan med god mat o dryck. En superhärlig bild. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Vilken toppenbild. Hoppas lördagen blev toppenbra.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. oj, tempo! :) Tur att ni kunde landa med lite kex och ost på slutet.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  12. Oj, det var fullspäckat! Men låter ändå som en bra dag. :-)
    Kram M

    SvaraRadera