måndag 19 augusti 2013

gult är inte fult och inte rosa heller!

Tack för så himla fin respons på mina skuggfoton igår - tack!!
Det är så roligt att delta i utmaningar av olika slag, gärna bloggutmaningar! Att vara med stärker kreativiteten och det är roligt att tänka till kring ett tema.. Gärna med kameran till hjälp! Och positiv respons gör det hela ännu roligare! Så.. Tack!

Kommer ni ihåg att jag hade en fotoutmaning förra året? Den jag kallade A-Ö och som pågick under november? I år planerar jag och en blogg-tjej-fotograf för att slå våra ”påsar ihop” och förena nytta med nöje. Under oktober månad kommer vi köra en gemensam fotoutmaning med fokus på välgörenhet, rosa sådan.. Håll koll, mer info kommer:-) 

Några solrosor, inte alls rosa utan snarare gula. Gult är inte fult! Jag gillar gult!


19 kommentarer:

  1. vilka härliga solrosor... gillar inte gult, men just såhär tycker jag att det funkar utmärkt!
    Däremot gillar jag rosa, ser fram emot er utmaning!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra solrosor! Och fina fotografier. :)

    SvaraRadera
  3. Fina solrosor! Så dina skuggbilder i förra inlägget, snyggt! Fotoutmaningar är roligt så det blir spännande i oktober! :)
    Kramar viktoria

    SvaraRadera
  4. Solroser är sååå vackert! Fint har du fångat dem också :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vackra solrosor!
    Riktigt fina skuggbilder i förra inlägget, kul att utmanas och få lära sig mer!
    Ser fram emot eran fotoutmaning, kanske tom en "fotograf" som jag kan prova på ;-)

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. underbara solrosbilder, de är så vackra.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vackert, låter som en bra utmaning i Oktober.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  8. De är så fina solrosorna.
    Spännande med er fotoutmaning... ser fram emot det!
    Ha en trevlig kväll!
    /Melinda

    SvaraRadera
  9. Underbara solrosor, man blir liksom glad av dom blommorna. Älskar rosa så jag tycker det ska bli kul med din fotutmaning framöver, ha det fin Karin

    SvaraRadera
  10. Solrosor är fina!

    Kul med fotoutmaning, ska bli spännande att se=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Jag gillar också gult, det är jättefint. Dock gillar jag inte gula blommor förutom just solrosor som är jättevackra. Kram.

    SvaraRadera
  12. Superfina bilder vännen, spännande foto utmaning.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag älskar gult!! Solroser är underbara, så fina!!

    Rosa, jag hänger på!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  14. Solrosor är underbara, det lyser sommar och värme om dem. Spännande med fotoutmaning :)

    Ha en bra kväll! Kram Nina

    SvaraRadera
  15. Så fint du har fångat dessa gula skönheter. Förra årets A-Ö utmaning va så himla rolig, ska bli spännande att se vad ni har hittat på i år. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  16. Här hemma finns det ett fält bara lite bortanför lägenheten, där en kulturförening odlar solrosor. Massor med solrosor! Att gå i det havet är fantastiskt.

    SvaraRadera
  17. Men du vilka fina bilder på solrosorna!
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  18. Fina bilder, minns förra utmaningen väl, var med på den. Blir kul att se denna utmaningen.
    Ha en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera