måndag 26 augusti 2013

darin på stadsfestival

 Ett inlägg med bilder från Darin-spelningen i lördags. Darin - hur gammal är han egentligen? Spelar ingen roll, jag tycker han är grymt duktig! Skön stil och bra låtar!

 Har man hängt med ett tag känner man igen många av hans låtar, barnen kände mest igen låtarna från Så Mycket Bättre som kom mer mot slutet. Kanon!
Måndag idag..

Nu hyr vi släp och kör undan trädgårdsskräp. Treåringen har gjort sin första dag på dagis och somnar nog rätt ovaggad. Jag satsar på att få mig en löprunda på cirka 12 kilometer, det är mindre än tre veckor kvar till loppet och jag behöver både kilometer och intervaller i benen innan det är dags.

Ha en skön måndagskväll!

5 kommentarer:

  1. Tycker också han är grymt duktig.
    Fina bilder på er.
    Kram

    SvaraRadera
  2. å, jag gillar honom också! Kul att gå på konsert...
    önskar dej en skön måndagskväll!

    SvaraRadera
  3. Alltid kul med konsert!

    Heja dig som tränar inför lopp!
    Det kommer du att fixa.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och Darin är FANTASTISK!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera