måndag 21 oktober 2013

U som i..

 U som i utsikt.

Nu är jag där igen, fotar Stångån och får med den som olika tolkningar på min och Malins bokstavsutmaning A-Ö. Under oktober så fotar vi oss igenom alfabetet och skänker för varje kommentar en krona till Rosa Bandet. Längst ner i inlägget hittar ni andra som också bokstavsbloggar, varje dag eller ibland.

Men hur var det nu med Stångån och utsikten? Jo, den här vägen cyklar jag till och från jobbet varje dag och det är så himla fint att följa hur årstiderna växlar just här. Dessa bilder är tagna idag den 21 oktober och nu när så många av löven fallit blir det mer kalt och tomt än de flesta andra årstider här. Men ändå vackert.



Och området vi bor i är ganska kuperat så här har vi ytterligare ett U. En uppförsbacke! Att avsluta löprundan med några ruscher i den här backen är tufft för både ben och hjärta men som jag säger till sexåringen - vi tränar för att fortsätta vara starka och sen bli ännu starkare!

Karin  
Zeldatindra,
Lifessilverliningandi
Floweroffame
Hemma-Liv
Sveapukt
Sallys hus

13 kommentarer:

  1. Påhittigt med dubbel U . Så fina färger i utsiktsbilderna. Ha en fin kväll kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Japp u som i utsikt körde jag också på idag!

    kram Anna

    SvaraRadera
  3. Var ligger den uppförsbacken? Ser ju grymt bra ut ju. Hur kan jag ha missat den?!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. De orden kan jag ta med mig, att fortsätta vara stark och bli starkare! Borde träna lite mera! Min pwkompis är bortrest och min karaktär åkte visst med henne tror jag!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka bilder, så vackert!
    Det lät ju perfekt att kunna avsluta ett pass med lite rusher i den backen :).
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Underbar utsikt! Klok son du har!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder vännen! Vacker höstutsikt!!
    Stor kraaam

    SvaraRadera
  8. Fina utsiktsbilder du hade fotat, undra om vi får lika idag också? Tror inte det :) Tittar in senare och kollar, Karin

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar cykelväg. Kul att följa årstidens olika skiftningar. Ha en fin tisdag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  10. Härlig utsikt!
    Visst är det kul att följa en viss plats i olika årstider. Klagar ofta på att vi har för lite sommar i det här landet men samtidigt skulle jag inte vilja vara utan våra årstidsväxlingar.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Ett utmärkt U och riktigt snyggt T!

    kramen

    SvaraRadera