onsdag 9 oktober 2013

I som i...

I som i Instagram!

De senaste ett och ett halvtåren är jag en flitig anhängare av Instagram. Jag följer en hel del vänner och familj men också en del enbart för de fina fotona. Flera av er känner jag också via den här världen - ”bloggvärlden”. OK, jag följer en och annan kändis också.. Hur som, det är himla roligt med Instagram! Tycker du också det?

För den som vill lägga till mig i sin Instagram-feed så kan ni söka upp mig på varabarasara!

Det jag oftast instagrammar är mina barn på ett eller annat sätt, nåt fint träd eller nåt som växt i trädgården. Det händer också att jag instagrammar nån av mina löprundor eller kanske nåt jag shoppat - eller nåt jag ska äta! Lite av varje, helt enkelt! Bilden jag visar är en bild på barnen från sommarens augusticamping - har nåt filter på men kan inte komma på vad de heter.

I som i Instagram blir mitt bidrag i fotoutmaningen A-Ö idag. För varje kommentar på A-Ö-inläggen så skänker jag en krona till Rosa Bandet (Cancerfonden) i slutet av månaden. Vi är många som bokstavsbloggar så följ gärna länkarna för fler bokstäver..


Karin  

30 kommentarer:

  1. Instagram är roligt... snabbt, enkelt och man har ju alltid telefonen med sej!
    Önskar dej en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Men visst är det hur roligt som helst med Instagram :)

    Ha en fin dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Instagram är hur kul som helst, önskar bara att mina hashtaggar hade funkat. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Det är ett snabbt sätt att förmedla något och kul också ;)
    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ojaaaa jag tycker instagram är toppen! Enkelt och kul!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Jag är relativt ny med instagram men gillar det skarpt. Mycket bättre än facebook. Kram.

    SvaraRadera
  7. Jepp, instagram följs även här! Så roligt att följa både vänner, familj och även en och annan kändis! Dina bilder där har inte missats en enda dag sedan du la in första bilden! :-)

    Lägg gärna med mig i listan över de som bokstavsbloggar också! :-)

    Kram fina!

    SvaraRadera
  8. Vilken bra ide att ta instagram på I. Jag får leta upp dig där. Jag har samma namn som på min blogg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Jag trodde inte det var något för mig. Men ibland vill man inte/behöver inte kommentera så mycket. En bild räcker långt. Och jag gillar verkligen dina snapshots från vardagen som du bjuder på

    SvaraRadera
  10. Instagram - smart! Jag klurar fortfarande på vad jag ska ta som dagens inlägg.
    Jag följer numera dig på Insta. Vill du följa mig heter jag vilrummet.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  11. Jag gillar Instagram! Jag älskar bilder! Det spar tid... en liten microblogg! Enkelt att bara gilla.

    Men nu när jag är inne på Face Book dubbelknackar jag på bilderna och inget händer!! Haha =) Har blivit lite Instagramstörd =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde... vilken underbar bild!

      Kram igen...

      ps. Blir en extraslant till ditt fina initiativ! ds.


      Radera
    2. Haha, jag dubbelklickar på de bilderna också!!

      Radera
  12. Har precis börjat med instagram i stort sett, och jag gillar det. Faktiskt får jag väl säga, för jag trodde inte det var ngt för mig ;) Där ser man:) / LillaMy!

    SvaraRadera
  13. Jag har bara haft instagram ett tag, kul är det.. Ska söka upp dig, jag heter superjezzi;)
    Fin kväll till dig, kram

    SvaraRadera
  14. Jag har inte haft Instagram så länge, kul att vi hittade varann där. Bloggarna är ju såklart roligare men Instagram går ju så mycket snabbare att uppdatera sig och kommentera!

    Ha en fortsatt fin vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Insta är super. Enkelt och roligt.

    Kram ”Ninelin”

    SvaraRadera
  16. Nej instagram är inget för mig. Jag testade under semestern men får helt enkelt inse att jag inte hinner med både blogg och instagram och då väljer jag bloggen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  17. Vad bra med Instagram, det kom jag inte på. Ett kul forum tycker jag!
    Kram Pia (som heter piapling på instagram)

    SvaraRadera
  18. Jag är riktigt instaholic!! Lägger in bilder i stort sett varje dag, allt mellan himmel och jord. Heminredning, mat, träning, natur, systerdöttrar...mm....
    Ha det bra, kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Jag gillar också instagram. Enkelt och snabbt... ibland är jag superaktivt och andra gånger kan det gå länge mellan bilderna....
    Ha en trevlig kväll!
    /Melinda

    SvaraRadera
  20. Jag har inte hittat till Instagram, känner att jag måste bromsa mig. Hinner liksom inte allt.....
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  21. Jag har just lagt till mig som följare :) trevligt med instagram ju, snabbt enkelt och smidigt!

    e-kram
    /Tatjanis

    SvaraRadera
  22. Instagram är kul - ska leta reda på dig.....och jag bokstavsbloggar också, verkligen ett fantastiskt kul initiativ ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  23. Visst är det kul med Instagram och i början var jag väldigt flitig med att lägga ut bilder, men nu blir det alls så ofta!
    Och så var det torsdag idag och ny bokstavsutmaning! Klurigt det här!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  24. Har inte kommit så långt ännu att jag har instagram. Men det kommer nog snart. Fin bild
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  25. Jamen visst är det kul med instagram. Så lättillgänglig både inspiration och lite socialt :)

    Jag är med i er utmaning nu också (hoppas jag kan hålla i också). Kunde ju inte låta bli när det var dags för J!

    SvaraRadera
  26. Vilken rolig utmaning till ett viktigt ändamål. Jag är med från och med idag / Anki

    SvaraRadera