lördag 5 oktober 2013

E som i...

E som i Edith - hon är liksom mitt naturliga val att ha med på bild under bokstaven E idag!

Tre och ett halvtåriga, blonda, charmiga, bestämda, älskade, smarta, kramiga, glada, blyga, busiga, kloka, hjälpsamma älskade älskade Edith. SÅÅÅÅ glad att du finns!

Så himla kul att så många vill bidra med bokstavsinlägg! Såklart går det bra att hänga på för dig som är ny här- vi tar en dag och en bokstav i taget och betar oss igenom alfabetet under oktober. Idag E… Delta varje dag eller när du vill! Jag och Malin som står som initiativtagare skänker en krona per kommentar till Rosa Bandet och roligast av allt är att se att så många av er andra gör samma sak! Just nu är vi, med mig, 30 stycken som deltar!! Följ länkarna och låt er inspireras:-) 

Karin  

28 kommentarer:

  1. Vilken fin Edith du har! Klart att hon skulle vara med på bokstaven E!
    Kram till dig och fina Edith!
    M.E

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det för och jag säger det igen - hon är så fin din Edith! Bara namnet är fantastiskt och det är klart att hon också är det.

    Ha en fin lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Söt som socker är lilla Edith, finaste E:t. Ha en mysig lördag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Så söt hon är din Edith. Förstår du väljer henne till E. Jag tyckte det var svårare så jag tog E-n. Fast det är ju huvudsaken att man gör det för en god sak. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Sötaste Edith <3

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  6. Klart hon blev ditt val på E! Så söt tjej med finfint namn! Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Så fin dotter du har. Klart som korvspad att hon var ditt val på E. Kram.

    SvaraRadera
  8. Fina Edith..
    Jag hoppar oxå gärna på, ska försöka varje dag...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Sara!!

    Jag vill också vara med och bidra men har ingen blogg!

    Mvh Alexandra

    SvaraRadera
  10. Vilken ljuvlig bild på din söta Edith. Kram Åse

    SvaraRadera
  11. Klart att du har fina dottern idag. Det förstod jag ju. Kul att så många har hakat på. Ska bli roligt att se hur mycket vi får ihop tillsammans. Kram

    SvaraRadera
  12. Underbart söt och ett självklart val!
    Kul att det är så många som hakat på utmaningen nu.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Vilken sötnos!!!! Så kul att så många är med på detta :-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Wow så många som kommit till. . . för den goda sakens skulle. Bra där!
    Vilken liten sötis :-)
    Kram N

    SvaraRadera
  15. Vilken fining! Härlig bild. Det kan vara en riktig utmaning att få modeller av den där storleken att vara still :-) Den där bilden tror jag du kommer ha mycket glädje av länge.

    SvaraRadera
  16. Söta, söta unge!

    Men så himla kul att så många har hängt på! Inte helt lätt att hinna ta sig igenom hela listan bara :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Vilen söt liten Edith. Och vilket vackert namn. Klart att hon ska vara ditt inlägg idag.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  18. Så söt hon är din Edith! Det finns en Edith-bild hos mig också idag. En helt annan sorts Edith förstås :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  19. Självklart val. Gulliga lilla Edith! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  20. Vilken söt liten Edith du har och vilket fint initiativ. Önskar dig en fin söndag :)

    SvaraRadera
  21. Wow, vilken grej ni har hittat på :). Bra där! Och som pricken över i så blir det en massa snygga och härliga bilder. Ha en riktigt fin dag!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  22. Sötnos! Såklart hon ska vara med!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  23. Åh, fina fina Edith! Ge henne en kram från mig och apan :)

    SvaraRadera
  24. Oj, vilka underbara bilder du tar! Dagens bild är inget undantag. Så fin! :)
    Hittade hit via Åse och jag lär ju återkomma. :)
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  25. Vilken vacker bild på en vacker liten tös :) Kram Nina

    SvaraRadera
  26. Sötsork!!! Jag vill gärna vara med och utmana :-)

    SvaraRadera