fredag 11 oktober 2013

K som i..

 K som i kvällsljus..

Jag har gått hela dagen och haft i bakhuvudet hur jag skulle få till bokstaven K med rosa inslag. Tänk, tänk, tänk.. På bussen hem till man och barn, fullastad med kamera och kassar, ser jag det bara framför mig. Rosa vacker kvällshimmel!

Skön känsla med fredag va.. I en låda hittade jag den här rosa grejen, om man kan tycka att det är en kalufskliare så blir det ett dubbel-K idag!
Och vet ni, fatta hur himla roligt det är att dra igång en bloggutmaning tillsammans med Malin och mötas av sån himla respons! Superkul! Ni kan reglerna vid det här laget. En bokstav per dag och nu har vi kommit till K. Om fredagarna blir det rosa inlägg och de dagarna ger jag två kronor till Rosa Bandet för var och en av era kommentarer. Alla andra dagar skänker jag en krona per kommentar.

Önskar er alla en supermysig fredag!

23 kommentarer:

  1. Fina rosa kvällsbilder!
    Önskar dig en skön kväll och en härlig helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. vilka härliga rosa bilder... önskar dej en härlig fredagsKväll...!

    SvaraRadera
  3. Fast jag suger på rosa fredagstouche. Om man nu inte kan få kärlek att förknippas åt det rosa. Lite svagt va? Kärlek=rött vet väl alla. Jaja. Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder å härligt ljus..
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt inlägg :) Bara såå rosa!
    Ha en härlig helg!
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vackert minst sagt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Vilka fantastiskt fina kvällbilder, känns som även naturen villl måla hela världen i rosa o det gillas. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Vacker himmel och ett utmärkt K!
    kram till dig och fortsatt fin fredag.

    SvaraRadera
  9. Ett klockrent K! Jag går också och funderar på olika bokstäver, vissa finns det ju en massa att skriva om ;-)
    Jag gillar ditt J inlägg, så fint... Som sagt det är bara att köra på när det känns rätt!!!

    Ha en go kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Den här fotoutmaningen är verkligen en utmaning vissa dagar! Både få till bokstaven och rosa på fredagarna, det är lite klurigt, men roligt när kommentarerna blir många och slanten till till Rosa bandet kampanjen går iväg!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  11. Superfina bilder och en utmärkt rosa K. Tack igen för en jättetrevlig utmaning

    SvaraRadera
  12. Så fint! Vackert och stämningsfullt!!! Fick inte till så mycket rosa i mitt inlägg, ska väl vara kärleken till en dotter som färgar inlägget rosa.... typiskt. Bättra lycka nästa fredag!

    Ha en fin kväll!!
    Kram - Tatjanis

    PS. Tack för din fina kommentar - den gick rakt in i hjärtat! DS

    SvaraRadera
  13. Så vacker himmel. Kul när den även är rosa. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Såååå vackert! Jag och H såg denna vackra himmel också när jag hämtade hem honom från klasskamrat i Stjärnorp! Så fint!
    Ha en fin fredag! Vi ses på söndag!!!!
    Kramkram!

    SvaraRadera
  15. Vilka fina bilder! Perfekt att få en rosa himmel just idag ;)
    Gillar bloggutmaningen tyckte det var jättekul när du körde den förra gången, men här saknas tid för bloggen just nu...
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  16. Jättebra initiativ! Härlig rosa himmel!

    Ha en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Den kvällshimmeln i fluffigt rosa blev ett perfekt fredagsinlägg! Oftast är det så... det bara kommer o faller på plats!

    Fin helg till dig! KRAM Anna

    SvaraRadera
  18. Vilket vackert kvällsljus! Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  19. Himlen är ju helt otrolig när den är så där vackert rosaskimrande. Kram.

    SvaraRadera
  20. Otroligt vackert!!!!!

    Önskar dig en fin lördag! kram Anna

    SvaraRadera
  21. Så fin kvällshimmel! Den rosa nyansen är underbar.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Vilket läckert kvällsljus. Rosa och fint!
    Kram Helén

    SvaraRadera