onsdag 30 oktober 2013

summan..

Fotoutmaningen som jag och Malin hittade på är slut för i år och det är dags att göra lite ”bokslut”.

Alla kommentarer är räknade och multiplicerade med en krona och fredagarnas kommentarer multiplicerade med två.. Så ikväll sätter jag in 653 kronor till Rosa Bandet som ett resultat av fotoutmaningen A-Ö!

Jag är så uppriktigt och ärligt glad och tacksam för vad månaden gett i form av både nya kontakter men också ett bidrag till cancerforskning. Av många bäckar små, blir en stor å… Toppen - ni är kanon!

Tack!

12 kommentarer:

  1. hur bra som helst ju... Trevlig kväll till dej!

    SvaraRadera
  2. Så mycket du fick ihop. Grattis. Jag var nöjd med mina 200kr. Hoppas det blir mycket sammanlagt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Det har verkligen varit en rolig fotoutmaning och i morgon redovisar jag mitt resultat och tänker dessutom göra en kupp och
    öka på det! Oktober har ju en dag kvar...
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Du är kanon! Ett fantastiskt initativ. Kram Nilla

    Ps missa inte min inbjudan

    SvaraRadera
  5. Heja heja. Underbart! Jag vet inte riktigt vad jag lovade, men jag tänkte då absolut sätta in pengar för varje kommentar jag med, måste bara räkna :)

    SvaraRadera
  6. Och så vill jag såklart tacka för utmaningen. Bra jobbat och tack för att man fick vara med!

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt! Så jättebra och vilken fotoutmaning.....stor kram och tack för att ni gjorde det!!


    Ps. och tack för dina härliga ord...blir så glad!

    SvaraRadera
  8. Så bra jobbat för en så bra sak!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Å vad kul att det blev en rejäl slant. Duktiga du! Tack för att du och Malin tog initiativet.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  10. ~ Fantastiskt ~
    /Kram <3

    SvaraRadera
  11. Underbart initiativ. Jag missade en hel del dagar i oktober, men får kompensera på något vis... bra gjort av er :-)
    Kram Tatjanis

    SvaraRadera