fredag 4 oktober 2013

D som i..

 D som i date!

Medan barnen är hos farmor och farfar en natt fick vi chansen till en kväll på tu man hand, som en date:-) Efter att ha beställt tapeter, äntligen, till vardagsrummet käkade vi en enkel sallad på stan och gick sen på bio. Åååååh, Monica Z. Skratt och tårar och vips så blev jag jazzdiggare! En riktigt riktigt fin film som jag gärna skulle se en gång till! Och som ni ser, på SF får man rosa biljetter och det passar ju bra en rosa fredag som denna!


Listan utökas, fler hoppar på och nu kan ni hitta bokstavsinlägg på dessa bloggar;


Karin  

20 kommentarer:

  1. Jag har haft en riktigt skön filmsommar o höst. Har aldrig gått på så många filmer tror jag, men just Monca Z har jag inte sett. Ska gå och se Rush i helgen. Det är lite min barndom det också
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med bio. Jag hoppar också på er utmaning. Nu på bokstaven D. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med bio, längtar tills jag å mannen kan komma iväg själva..
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  4. Monica Z lyssnar jag ofta på. Fantastisk sångerska!

    Ha en bra helg/Kram Hannis


    SvaraRadera
  5. Så mysigt med bio! Kanske ska ta en sväng och se den där filmen i helgen...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Idag hänger jag med på er fotoutmaning! Önskar er en riktigt trevlig Date!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Date ja... det skulle man unna sej lite oftare! :-)

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig date, det är något man inte får till för ofta numer :) Vad härligt att ni fick en mysig kväll!!!
    Ha en goer fredag också :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mysigt att få den där stunden på tu man hand o filmen måste jag se. Idag hänger jag på utmaningen o kör en rosa fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Men åh, så mysigt!!!

    Fredagskramar /Anna

    SvaraRadera
  11. Så härligt med en date!!! Bio var nog evigheter sen...
    Oooops den "rosa touchen" glömde jag på dagens inlägg :-/

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Vad mysigt med en alldeles egen date! :)
    Idag, på D har jag äntligen lyckats lägga upp mitt första inlägg i utmaningen och tipsat om er insamling. Hoppas det hjälper till lite.
    Trevlig helg! //Petra

    SvaraRadera
  13. Date är en bra grej! Och bio låter väldigt trevligt :)

    Nu har jag lagt upp mitt bidrag till dagens bokstav.

    SvaraRadera
  14. Date är underbart! Bra tolkning och du.. ha det så mysigt! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  15. Visst var filmen bra!! Älskar Monica Z musik... har hennes best of Monica.

    Mysigt med en date mitt i veckan!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Så kul att läsa att du tyckte så mycket om den. Jag ska se den! Älskar jazz och Monica! Ha en fin fredagskväll. Kram!

    SvaraRadera
  17. D som i date var ju hur bra som helst! Det skulle jag och min man också behöva unna oss. Hann tyvärr inte kommentera igår men nu är jag här igen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Date vad mysigt. Våra barn är stora så en date vore egentligen inget svårt. Kanske skulle jag överraska med bio.
    Kram denna rosa fredag.

    SvaraRadera