måndag 7 oktober 2013

G som i..

 G som i gunga!

Idag har det varit studiedag och jag tog ledigt på eftermiddagen för att vara med barnen. Edith älskar att gunga och Herman älskar att klättra så det passade bra att åka till lekparken för att få frisk luft och låta dem springa av sig. Jenny och hennes barn kom också så vi hade mysigt sällskap under eftermiddagen.

Dagarna går fort och vi har alltså redan kommit till G i bokstavsutmaningen - ni vet utmaningen som alla kan hänga med i precis varje dag eller när man känner för det! Lämna en kommentar så lägger jag till dig i länklistan här nedanför. För varje kommentar så skänker jag en krona till Rosa Bandet.


Karin  


17 kommentarer:

  1. gunga är härligt... och tid tillsammans ännu bättre! :-)

    SvaraRadera
  2. Kul ide med gunga. Det älskar nästan alla barn. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så söt!
    Mitt G kommer i morgon, har redan bilderna, men nu ska jag iväg och jobba natt... Det är så roligt att ha börjat att blogga igen :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Superfina foton! Och fotoutmaningen gungar på i riktigt bra fart!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Det låter som en toppenbra eftermiddag. Fina bilder! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Åh, här kommer såklart en kommentar! ;-) Jag var ju med förra året, men missat det helt detta år! Så hoppar väl på idag då, på G!! Hoppas allt är bra med er?! Kan vi få till en träff hela familjerna månne? Söndag?! Kramar!!!

    SvaraRadera
  7. Och jättefina bilder på jättefina tjejen!!! <3

    SvaraRadera
  8. Sv: Tack, bandyn gick finfint :) Fina bilder du tagit, levande och härliga / LillaMy!

    SvaraRadera
  9. Härligt att gunga tycker nog både vuxna o barn, jag gillar det. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga, levande bilder!
    Kram HAnnis

    SvaraRadera
  11. G som i gunga såklart! Som är så härligt... när man är barn! *ler* själv mår jag bara illa nu för tiden, så jag är glad att jag tokgungade som barn :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  12. Vilka fina bilder :)!!

    //alexandra

    SvaraRadera
  13. Jag älskar också att gunga. Det blir man aldrig för gammal för

    SvaraRadera
  14. Gunga, ja det är en hissnande känsla, helt underbar! Vilka goa bilder på din tjej ;)
    Hoppas du får en fin tisdag!
    Kramen

    SvaraRadera