tisdag 1 oktober 2013

A som i...

Dags för första inlägget i fotoutmaningen A-Ö!
Jag och Malin har klurat ut en fotoutmaning till oss själva under oktober, och kanske finns det fler läsare som vill hänga på? 

Upplägget är enkelt. Varje dag fotar vi en ny bokstav i alfabetet och för varje kommentar på dessa inlägg skänker vi en krona till Rosa Bandet. Om fredagarna lägger vi på en rosa touchè på inläggen och skänker då två kronor för varje kommentar. 

Häng gärna på genom att lämna en kommentar här nedan. Det går finfint att vara med varje dag eller lite när man vill, det går jättebra att bidra med pengar om man vill eller också att lägga sina slantar på annat. 

Andra som bokstavsbloggar.. 

Hur som….

A som i armband...

Två av mina favoritarmband. Fuck Cancer och sen ett läderarmband med två amuletter med barnens initialer på.

Ha nu en bra start på den rosa oktobermånaden!

26 kommentarer:

  1. Vackert!
    Och ett bra initiativ!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Snyggt armband och en fantastiskt fin foto-utmaning. Jag hänger med. Ha en fin tisdag. Kram

    SvaraRadera
  3. Fint att ha ett armband med barnens initialer på... ja det andra är fint det med!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag är med! Det var ett tag sen jag var med i en fotoutmaning men nu så. Bra initiativ!

    SvaraRadera
  5. Vilken toppenkul utmaning. Jag vill såklart vara med.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Vilken bra utmaning! plus gillar dom där armbanden!

    SvaraRadera
  7. Hej Sara! Toppenbra idé! Jag kan inte själv vara med men hejar på vid sidan om, Rosa bandet är något väldigt personligt för mig och jag hoppas alla bidrar på något vis. Kram Milla

    SvaraRadera
  8. spännande att vara igång nu... ser fram emot dina bilder sara!

    SvaraRadera
  9. Viilken bra idé!!

    SvaraRadera
  10. Superbra ide. kul att se vad ni hittar på.
    kram helena

    SvaraRadera
  11. Bra gjort av er, ska följa er..
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  12. Men så bra gjort av er! Fina armband!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  13. Verkligen ett bra initiativ och snygg A-bild! Jag hakar förstås på och det finns ett A-inlägg hos mig :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Kombinerat nytta med nöje, den bästa kombinationen!
    Jag blir väldigt sugen att haka på!! Ett bra sätt att komm igång med bloggen igen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Hejsan! Ja det är klart jag gör ett försök i år också det var jättekul sist. Och jag lärde verkligen att känna många av er bloggerskor genom just den fotoutmaningen och det var extra kul och så är det ju för en bra sak också. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  16. Älskar ert initiativ!
    Och så funderar jag över var sjutton jag lagt mitt fuck-cancer-armband...

    Kram från hon som är så jäkla förvirrad......

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig bild!

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  18. Snyggt och väldigt passande :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  19. Heja heja! Jag ska åtminstonde kommentera och hoppas att jag kan få till en blogg varje dag. Missade ju A och idag är det B. Ska försöka få till det!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  20. Va fint armbandet var med bokstäverna!

    SvaraRadera
  21. Hänger gärna på en sån välbehövlig utmaning

    SvaraRadera