onsdag 16 oktober 2013

P som i

P som i Pomp de Luxe!
Kolla hemsidan och jag är rätt säker på att ni kan hålla med om att det snygga och coola kläder för barn. För ett par veckor sen var jag på homeparty hos min vän Jenny för att fika, träffa andra shoppingsugna och förstås shoppa!

Det blev vardagskläder den här gången, jeans och farfarströjor till sexåringen och strumpor och tunikor till treåringen. 

På bild ser ni, ok jag tog i lite med storlek, jeans i baggy modell Shanghai. 
 Ja, och sett bakifrån ser de ut så här:-)
Redan favoritbrallor i sexåringens garderob!

Onsdag redan - jag lever gräsänkeliv fram till fredag och ska passa på att i lugn och ro bläddra i några inredningstidningar.. Önskar en skön kväll!

18 kommentarer:

  1. Han är så söt din lilla fotoapa. Coola byxor.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Coola killen! Har sett kläderna på bild - tyvärr finns ingen försäljare här upp :(

    SvaraRadera
  3. snygga... men jag blir ju alltid så snål på de där partyna. synd egentligen!
    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Härlig "rump-bild" ;-)
    Jag gillar Pomp de Lux! Ett av få ställen som har snygga kläder t killar!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Snygging! Riktigt coola brallor.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  6. Ja de har så mycket fina kläder, brukar köpa till mina tjejer. Härliga bilder på sötnos och snygga brallor! :)
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Härliga byxor och en MYCKET charmig pojke!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Gulligt foto. Är också gräsänkling även om det bara är en kväll. Skönt när mannen kommer hem igen. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Vilken cooling!! Snygga jeans...

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  10. Såklart det blev dessa coola byxor på P!! Ska verkligen kolla in deras hemsida! Superbra bild på härligaste H också!:-)
    Stoooor kram finaste vän!

    SvaraRadera
  11. Haha, sista bilden är ju underbar!
    Cool kille!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Ett helt underbart P! Så go han är!

    kramen

    SvaraRadera
  13. Handlar mkt till molly därifrån. Bra priser o kvalitet. Och snyggt!

    SvaraRadera
  14. Härliga bilder!
    Tyvärr får inte jag handla till mina barn längre. De är 18 och 20...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  15. Fräcka brallor till en sådan grabb. De får jag nog gå in och titta på för de verkar såpass vida att
    de går över bonusfoten på Linus ;)
    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera
  16. Snygga!! Och cool kille <3

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  17. Snyggast barnmärket enligt mig.. Har köpt en hel del därifrån och i veckan kom det ett paket till;)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Härliga H!
    Ja Pomp har himla mycket fint, vet inte hur många tusenlappar de inkasserat från mig genom åren :-)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera