torsdag 3 oktober 2013

C som i..



C som i cykel förstås!

Min Crescent har hängt med i många år nu, den tar mig till och från jobbet de allra flesta dagar i veckan och det är jag väldigt glad för! Både för att det funkar att ha bara en bil i den här familjen men också för att det är ett så himla bra sätt att få till det här med vardagsmotion.

Gillar du att cykla?

Andra som gillar att bokstavsblogga finner du här i listan - fler hänger på från igår så den här listan är superfräschast!


Karin  

24 kommentarer:

  1. Jag älskar att cykla. En enorm frihetskänsla

    SvaraRadera
  2. Jag är ingen cykelfantast, promenerar hellre, men visst en o annan cykeltur till stranden blir det på sommaren. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att cykla, men det blir av någon anledning inte av så ofta :-) Ha en go dag!

    SvaraRadera
  4. Men visst är det härligt att cykla istället för att åka bil! Vi har precis sålt vår bil och har tänk att klara oss på cyklar och kollektivtrafik över vintern. Skall bli spännande :)

    Ha en fin dag!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Går det att vara med ibland eller ska det vara alla dagar?
    Bra tolkning!!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Gillar att cykla men gör det alltför sällan. Har dock varit på cykelsemester i Provance!
    Kul att så många hakar på utmaningen. Bra jobbat!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Cykla är inget för mig. Då går jag hellre. Jag kan nog gå hur långt som helst. Ha ha..
    Jag är också med och bokstavsbloggar.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder. Cykel är en kanonpryl :) Tyvärr har det inte blivit cyklat så mycket de senaste två
    åren, men det kommer igen när Linus lär sig det också!
    Ha en härlig dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Nix, jag gillar inte att cykla. Inte alls faktiskt. Jag går hellre. Vet inte om det var Vätternrundan som gjorde det...jag kanske fick en livstids cykling under de där 30 milen? :)

    SvaraRadera
  10. Älskar att cykla, men gör det aldrig. Saknar att cykla till vardags, men det är alldeles för långt till jobbet i dagsläget. Snygga bilder!

    SvaraRadera
  11. Cyklade mycket förr. Har till och med skaffat en ny cykel för att försöka fortsätta. Men tyvärr så klarar inte min nacke av cyklande längre, inte heller löpning, men långa promenader går bra. Evigt tacksam ;-)

    Ha en fin dag.
    Kram N

    SvaraRadera
  12. Jag har börjat uppskatta att cykla, men bara små sträckor. Det är väl latmasken i mig, föredrar att gå. :-)

    SvaraRadera
  13. Att cykla har blivit en favorit för mig. Förr var det bara transportmedel men nu träning för mig, nu blir det mest spinning så jag längtar till våren då racern får komma fram..
    Kram

    SvaraRadera
  14. Jag gillar absolut att cykla. I somras cyklade jag en del till och från jobb, men nu har vi flyttat och bor för långt från mitt jobb så det är buss som gäller. Kram.

    SvaraRadera
  15. Älskar att cykla! Ett bra redskap att ta sig till arbete, till affären och en del andra ställen.

    SvaraRadera
  16. Jag gillar också att cykla och ska precis iväg på en tur till affären, ha det bra Karin

    SvaraRadera
  17. Jag är också med nu.
    Vad vore livet utan en cykel.
    Kram till dig / Kristina

    SvaraRadera
  18. Jag är också med nu.
    Vad vore livet utan en cykel.
    Kram till dig / Kristina

    SvaraRadera
  19. haha... vi tänker lika idag! Fast ja, jag cyklar ju inte på min!

    SvaraRadera
  20. Cykla är ett härligt sätt att ta sig till jobb, jag gör det varje dag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  21. Vi cyklar lite då och då... dock saknar jag att cykla till jobbet. Bor för nära arbetet... men det hade varit härligt med en cykeltur till jobbet - härlig vardagsmotion.
    /Melinda

    SvaraRadera
  22. Det är härligt att cykla. Jag önskar mig en racer, det tycker jag låter som härlig sommarträning :). Just nu är jag lite lat gällande att cykla till jobbet, det är lite bökigt när kidsen ska hämtas på olika ställen.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  23. :) Cykla är härligt!
    Jag hann med två inlägg idag :) cirkel också!

    kram kram Malin

    SvaraRadera