onsdag 3 april 2013

onsdag

Onsdag.

Jag cyklar till jobbet och tycker det är rätt skönt att det redan är just onsdag. Veckan kommer gå fort.
Så mycket jag behöver hinna, på jobbet. Så mycket jag vill göra, hemma. Som att vara med barnen när de drar fram stolarna och leksakerna och bollarna i trädgården. De är lediga och hemma idag så jag ska inte bli för långrandig på jobbet utan åka hem skapligt.

Det är bara en och en halv månad kvar till Göteborgsvarvet förresten, jag tränar på även om jag inte skriver så ofta om det. Men ikväll har jag ett roligt löppass på gång, långa intervaller och går det bra kommer en resumé här. Under kvällen!

13 kommentarer:

  1. Önskar dej en fin dag... Mannen ska också springa, nåt säger mej att han inte tränar riktigt lika hårt som du! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, då hoppas vi att du kommer från jobbet i tid sedan då. man vill ju gärna ta varje tillfälle att vara utomhus och njuta av den härliga solen just nu :)

    Ha en fin dag! Kramkram

    SvaraRadera
  3. Åh så kul med ett motionslopp i sikte.
    Var själv sugen på tjejmilen eller Lidingö ett tag, men i och med att familjen ska utökas i juli så vet man ju inte hur konditionen är i september. Så har ett lokalt litet 6 km lopp inbokat i juni med tjejer jag tränar i en mammagrupp, så får vi se vad kroppen säger sen. Än funkar det bra att jogga bara jag inte är för kissnödig ;)

    Hoppas din arbetsdag går fort så du får hem och mysa med familjen sen med innan träningen. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga stolar :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Jag önskade jag hade cykelavstånd till jobbet! 3,5 mil känns lite låååångt på morgonkvisten!

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Hoppas du kom hem i lagom tid o fått njuta i det fina vädret med barnen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Ja det finns så mycket man vill hinna med, tiden räcker inte till. Hoppas att du får dig ett härligt löppass! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig färg på stolarna! Tiden räcker inte här heller.....
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Hoppas löppasset gick bra.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Å jag vill gärna höra mer om ditt löppass!
    Tar emot alla bra tips jag kan få, inte för att jag ska springa Göteborgsvarvet men ändå:)
    Nu ska jag kika runt här på din fina blogg!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  11. Härligt med intervall träning, jag tycker bäst om det eftersom jag då inte kan springa i flera timmar. Hoppas det gick bra på passet idag.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  12. Är det bara så kort tid kvar?? Denna gången ska jag nog åka dit och sätta mig med en liten picknick och titta på alla som springer förbi. Det såg så mysigt ut det året jag sprang :) Hoppas bara på fint väder! Ha det gott!

    SvaraRadera
  13. Så härliga vårfärger du bjuder på i dina bilder idag! Precis vad man vill se nu :)

    Kramar

    SvaraRadera