tisdag 9 april 2013

barnkläder från pompdelux

Ojoj så mycket fint det var på pompdelux-partyt ikväll. Det var min kompis Jenny som fixat ett party och för mig var det första gången på just pompdelux. Roligt! Att gå på ett homeparty utan att handla är ju inte på nåt sätt olagligt men det är inte så lätt att låta bli! Och det är ju inte meningen heller.. Speciellt när klädställningarna nästan bågnar av vackra tyger, mönster, färger och modeller.

Till dottern beställde jag bland annat klänningen på bilden, en sockersöt skapelse i rosa. Blir jättefin i sommar med vita sandaler och en kofta. Ett par blommiga baggy brallor med skir vit blustunika blev det också.. Sonen får grejer också, en T-shirt och en cool skjorta i farfarsmodell. Säker på att kläderna kommer komma till mycket användning, skön kvalité och förhoppningsvis kan vi hitta matchningar till annat som redan finns i garderoben.

Den som vill kolla in märket mer noga kollar gärna här..

8 kommentarer:

  1. Pomdelux har så mycket fina saker... man jag brukar bli sådär ruskigt snål, för det är ju inte alltid superbilligt precis. Men det är sannerligen svårt att låta bli att handla. Och den där klänningen var väldigt söt.

    SvaraRadera
  2. Ja dom har ju så galet mycket fint. Mitt konto hos dom är alldeles för stort. Har redan avverkat två partyn hos dom denna säsongen.
    Crazy, crazy mama :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. En kompis till mig pratar ofta om det här märket :)

    SvaraRadera
  4. Klänningen är supersöt, den hade min dotter gillat!
    Jag har aldrig hört talas om märket men ska kolla in det lite närmare. Me and I är jag så trött på...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fint!! Får vänta på barnbarn...
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Vilken söt klänning. Jag vet två stycken i min familj som skulle bli jätteglada för en sådan. Mina tjejer älskar klänningar, året runt.
    Hemmapartyn är rätt kul. Fast nu var det ett tag sedan jag var på något. Men när det väl blir brukar det av någon konstig anledning bli täta inbjudningar.
    Nu ska jag ta och lägga till mig som följare hos dig. Vill inte missa något ;-)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilken ljuvlig klänning, hon kommer bli en sockersöt litet troll

    kram kajsa

    SvaraRadera
  8. Sockersöt var ordet!! Jag kunde inte heller motstå den klänningen när jag var på party förra veckan! Fin blogg du har!!

    SvaraRadera