fredag 5 april 2013

morgonstund...

Morgonstund har guld i mun, brukar det ju heta. Jag har gått upp extra tidigt för att komma till jobbet extra tidigt och sen komma hem, extra tidigt. Bra upplägg. Fredag och allt! Ända tills jag med ena benet utanför täcket och på golvet kommer på att mitt datakort tillika inpasseringskort, det sitter kvar i datorn på jobbet. Så nu tar jag det lugnt hemma en stund extra, behöver va helt säker på att nån annan är på plats och släpper in mig sen!

Sen så!

Så länge kollar jag igenom lite kort från förra sommaren, hittar bilder på blåbärsplock och flytvästsim uppe i Nora, i stugan som svägerska och familj har. Härlig dag!



9 kommentarer:

  1. TGIF! Hoppas du kan sluta skapligt iallafall!

    Fin dag till dig! Kramar Anna

    ps. snart har vi sommar igen ds.

    SvaraRadera
  2. Tanken var ju bra men vad trist att planerna har ändrats... Men kanske kan du sluta tidigare i alla fall?
    Önskar dig en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej!! Men åh vilka härliga sommarbilder du kunde bjuda på då.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder! Oj vad vi längtar dit igen :)

    Ha en fin fredag! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Sommarkänsla på högsta nivå, jissesvad jag längtar dit. Hoppas du kommer tidigare hem ändå o får njuta en stund i solen. Fredagskramisar. Tina

    SvaraRadera
  6. Härliga sommarbilder och det bästa av allt är att vi snart är där!
    Trevlig helg vännen.
    kram

    SvaraRadera
  7. Sååå härliga bilder! Detta året har jag lovat mig själv att åka ut i skogen och se om jag kan hitta blåbär, svamp och allt annat skoj! Mysigt att bara ge sig ut med en liten picknikkorg och känna skogsdoft! Can´t wait! Ha en riktigt go fredag och tack för sommarbilderna!

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder! Åh vad jag längtar :)

    SvaraRadera
  9. This is where milk thistle for liver steps to get ex boyfriend back comes in.



    My homepage web site

    SvaraRadera