fredag 27 september 2013

fotoutmaning för rosa bandetI

Jag och Malin tycker att kombinationen foto, fotoutmaning och rosa bandet passar himla bra ihop! Tycker du också det? Läs vidare…

Under oktober månad kommer vi att fota oss igenom alfabetet genom att 1:e oktober fota bokstaven A, 2:e oktober bokstaven B och så vidare. För varje kommentar på dessa fotoinlägg skänker vi en krona till Rosa Bandet. Om fredagarna kommer vi att utmana oss själva - vi fotar en bokstav och har dessutom en rosa touchè på inlägget - för varje kommentar här skänker vi två kronor!

Så hjälp oss stödja Rosa Bandet - heja på och kommentera medan vi går lös med våra kameror under oktober månad!

Och du…. Utmaningen är öppen för alla som vill vara med alla dagar eller kanske bara ibland. Det är förstås helt valfritt att skänka pengar med sina bidrag - man gör som man vill helt enkelt! Kanske är det en chans att få lite ny blogginspiration!? För dig som vill hänga med går det fint att lämna en kommentar i kommentarsfältet så kan vi göra en lista på vilka som är med - hela tiden eller när man vill!

Vi ses i fotoutmaningen A-Ö för Rosa Bandet - 2013!


17 kommentarer:

  1. Snyggt band du hittade och hur kan man inte vilja vara med *haha* Är supertaggad!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. å... kul! Ska försöka hänga på, kanske inte varje dag, men man vet ju aldrig... :-)
    Bra initiativ av er!

    SvaraRadera
  3. ÅH, klart jag är på! det blir kul :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Superbra initiativ. Ska försöka vara med

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig och BRA utmaning! Jag hänger med!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  6. Bra initiativ! Fin fredagskväll till dig. kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Härligt initiativ!!!! Jag är med!!! Jag kommer att försöka med ett inlägg varje dag, men ibland är tiden knapp....

    SvaraRadera
  8. Oj, vad jag kommer att kommentera. Bra initiativ..
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  9. Vilket kalasbra initiativ! Heja er!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken bra initiativ!

    Ha en fin helg,

    KRAM!
    Lotta

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar utmaning. Kör hårt. Kram.

    SvaraRadera
  12. Vilken bra utmaning vännen, jag är på!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag är såklart med så gott jag kan! Var ju superkul förra gången med bokstavsutmaningen :)

    SvaraRadera
  14. Åh - Jag hänger gärna på - även om jag upptäckte detta en vecka sent... Hoppas det går bra ändå :)

    SvaraRadera