måndag 24 juni 2013

just den här bilden,

är från förra årets solresa och då fanns tvåmetaren med på semestern. Vid min sida.

Missförstå mig nu inte, han finns fortfarande vid min sida och så hoppas jag det ska förbli, men eftersom han jobbar på ett eget himla varmt och sandigt ställe hela sommaren finns han liksom inte fysiskt här just för tillfället.. Därför så är jag och barnen på en egen solresa. Vi vill också ha sol! Vi lyxar till det med poolområde och all-inclusive! På Rhodos. Med Elin och hennes Ida och Adam. Härligt!

Jag hoppas kunna visa på liknande bilder under veckans gång eller för all del när vi kommer hem.
Ni här hemma - var rädda om er och kanske är det dags för semester nu?

9 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut vännen. Tiden går fort, snart är han vid din sida igen.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Underbart med solsemester och lite miljöombyte!
    Hoppas ni njuter och mår gott

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Klart ni också ska njuta av sol och sand och värme! Här är det lite si och så med värmen, men sand har vi gått om!
    Hoppas ni får en riktigt skön vecka!
    Kram Melodys matte!

    SvaraRadera
  4. Så underbart att få njuta av sol och bad.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Önskar er en riktigt härlig resa. Bada lite för mig oxå och njut av god mat och trevligt sällskap.
    Tiden går fortare om man tillbringar den med något roligt, snart kommer han hem till dig igen!

    Rhodos, ett fint resmål. Jag var där för alldeles för många år sedan.

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  6. Känner med dig! Att ha mannen så långt bort är tufft! Du är ensam med två små barn! Du är så himla duktig!! Det ska du ha en stor eloge för!! Heja dig vilken bra mamma du är!!

    Stor kram o njut tillsammans av solen o baden! Anna

    SvaraRadera
  7. DEt låter väldigt skönt. jag längtar så jag blir tokig efter semester nu. snaaart så åker vi till Italien:) Kramkram Nilla

    SvaraRadera
  8. Så skönt!
    Njut av era dagar och bara koppla av.

    Jag har min semester nu.
    Alltså bara det att inte ställa klockan får mig att må bra=))
    Det är så härligt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera