fredag 28 juni 2013

en kvart bort och en kvart hem

Tre gånger under veckan har jag snörat på mig skorna och sprungit femton minuter i en riktning och sen femton minuter i andra riktningen, hela tiden på vägen längs med västkusten. Ingen jätteprestation givetvis men jag är glad att löpturerna ändå blivit av trots en temperatur på 27-29 grader. Skönt att ha den där korta stunden av ego-flås-tid och samtidigt kunna se lite av Rhodos gator, sånt man inte ser liggande i en solstol eller badandes i en pool! Kropp och själ mår ännu bättre efteråt!

I morgon är vi hemma i Sverige igen, en superhärlig semestervecka närmar sig slutet och här på bloggen kommer under helgen några fler Rhodosbilder.

Ni alla, önskar er en skön helg!

10 kommentarer:

  1. Rhodos en favorit. Var där för några år sen o längtar faktiskt tillbaka, tyckte det var helt underbart. Förstår att ni haft ljuvliga dagar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Det är en anledning till att jag väljer Sunwing. De har SATS-klasser där. Så under min härliga vecka hann jag gå på favoritpassen Sats Energy och Powerstep. En vecka utan träning är ju otänkbart :)
    Skönt att du kom iväg, om än inte den dos du är van vid. Kram

    SvaraRadera
  3. Sååå härligt ni har det! Träning på semestern gör vi också... känns alltid så gott att sätta sig vid frukostbuffén efteråt :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Duktig du är som tränat! Härligt att vara på Rhodos, njut det sista! Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Nu har jag följt alla dina Rhodos inlägg och nu är det nära att det blir en resa dit!
    För vakna till ösregn och förkylning är inte kul! Så snälla, packa med dig lite sol och värme
    hem till svenska sydkusten!
    Kram M.E (Melodys matte)

    SvaraRadera
  6. Det låter riktigt härligt att kunna ge sig ut så att springa, ett roligt sätt att se sig omkring! Bra gjort att springa i den värmen. Hoppas att resan hem går bra och det blir skoj att få se lite fler bilder sen.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Låter som en lagom runda i värmen :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Jag har en förmåga att glömma det där med träning på semestern ;) Men jag gick väldigt mycket under Stockholmstrippen ;)
    Ser fram emot fina bilder från Rhodos ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  9. härligt med en liten stund av egentid, att få vara själv med sina tankar!
    Heja dej!

    SvaraRadera
  10. Åh vad härligt. Vi ska till Rhodos i nästa vecka och jag blir så sugen på att plocka med mig mina löparskor. Ha en fin sommar. Kram Nina

    SvaraRadera