onsdag 17 juli 2013

ljus och kuddfix


Medan barnen kollar Sommarlov har jag packat badväskan för idag blir det En dag på Stranden.. 
Kylväskan är packad med dricka, köttbullar, vindruvor, ägg, yoghurt och annat som kan behövas för en lyckad dag. Glass, det fixar vi i närmaste glasskiosk under dagen!

Bilderna är från minsta lilla pysslet hemma, glasskålen fyllde jag med sand från Varamon och stoppade sen tre ljus i (ni som kollar på Ernst ser att jag inspirerats av honom). Kuddarna, de fyndade jag på Netto för en liten slant. Lite nytt:-)

Ha en fin solig julidag!!

8 kommentarer:

  1. Härlig dag för stranden. Blir det varamon? Ernst han har bra och enkla ideer! Fint fick du till det!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Härligt med en dag på stranden, här lyser solen med sin frånvaro. Tror minsann vi har fyndat kuddar på samma ställe. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kuddar du hittat! Ha en riktigt härlig dag på stranden nu. Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att plocka med sig sandstranden in :) Kram.

    SvaraRadera
  5. Man kan ju få massor av bra idéer av Ernst :-) Snyggt fixat! Ångrar att jag inte köpte fler kuddar nu ser jag :-) Ha det gott på stranden!

    SvaraRadera
  6. Bra tips det där med sanden! Det ska jag också försöka fixa till något fint med....

    Tack rara du för att du försöker hjälpa mig med att förenkla funktionen på bloggen! Men jag fixar det inte ändå, jädra skit, hittar inte något ställe där jag kan göra en avregistrering. Jag hittar ju till Inställningar och Google Plus men sedan förstår jag inte var jag ska göra avregistreringen. Min man har också försökt men ingen av oss är väl något datasnille och han förstår sig inte heller på det. SUCK!

    SvaraRadera
  7. Åh, Varamonsand. Där var jag en del som liten, men nu var det länge sen. Dumt, vi kan ju faktiskt åka dit ibland....

    Ernst kan han :)

    SvaraRadera
  8. Jättefina kuddar, hoppas det blev en toppendag på stranden.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera