söndag 6 januari 2013

Nya Bara Sara

Det är jag igen, bara Sara. Jag startar en ny blogg med samma namn men med en annan www-adress. Innehållet i bloggen kommer att bli det samma som tidigare. Vad är det då - kanske nån undrar och det kan jag förstå! Speciellt den som är ny Bara Sara-läsare. Min gamla blogg hittar ni här..

Kortaste sammanfattningen: Jag är gift och har två barn. Min man har en dotter sedan tidigare vilket gör att vi är en så kallad stjärnfamilj. Jag har en chefstjänst och jobbar heltid i en av våra statliga myndigheter. Vi bor i hus och vi har våra föräldrar på olika ställen runt om i landet. Är en aktiv människa och gillar löpträning, fixa hemma, laga mat, träffa kompisar, shoppa. Allt detta skriver jag om. Och kanske lite annat. Som vad jag tycker och vad jag inte tycker. Och så gillar jag att fota, alla foton i bloggen tar jag själv (om jag inte skriver annat!)

Välkommen - gammal som ny läsare!!

Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar