måndag 23 juni 2014

hallå igen..

 Hej igen! Det är ett tag sen, igen.. Jag har fått ordning på dataladdaren för ett bra tag sen men sen var det nåt som hände som gjorde att bloggen föll lite i dvala. Så kan det ju bli ibland, med midsommar och dagar innan semester och barn med sommarknän. Och löpturer och jordgubbsplantor i trädgården och skolavslutningar..

Lilla fröken är fångad på bild. Hon förgyller alla dagar med sin klokhet och sin humor, likväl är hon envis som ingen annan. Med vad hon vill och vad hon inte vill och vad hon kan. Stor och liten på samma gång. Fast det hör ju till, eller hur..

Ser väldigt väldigt väldigt mycket emot att spendera massor av tid med henne och resten av familjen. En dag kvar nu bara, sen nästan fem veckors ledigt..

Vi ses snart igen, hoppas ni har det bra!

6 kommentarer:

  1. härligt med semester... själv får jag jobba sju hela dagar till... orka!
    Den här veckan är jag och Gideon ensamma hemma, väldigt mysigt, oftast. Härligt med mycket tid tillsammans, bara han och jag!

    SvaraRadera
  2. Som hon växer er lilla raring! Fyraåringar - en fantastisk ålder det där!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt med semester. Jag räknar ner. Nu är det bara 9 dagar kvar för mig sen är det ledigt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Juni är verkligen en "busy" månad ;-)
    Så skönt att snart ha semester, själv jobbar jag denna och två till...

    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas det blir en fantastisk semester för er.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt att få komma väg på tu man hand så där. Viktigt det med. Kram Pernilla

    SvaraRadera