måndag 22 september 2014

grupper

 Det blev höst idag. Fick springa in på HM på lunchen för att fylla på med extrafleece och vantar till barnen, funkar ju absolut med höstkläderna ett bra tag till men när temperaturen kryper neråt och det blåser kallt om öronen behöver de förstärkning. Vill ju förstås undvika att nån i familjen blir sjuk!

I helgen plockade vi (jag…) undan blommor och möbler från altanen och balkongen. Det lilla som får vara kvar ute ett tag till grupperade jag i tregrupper på fram- och baksida. Framsidan har en hängsälg, en gul höstaster och cerise pelargon (älska färg!) i grupp, på baksidan står olivträden bredvid varandra och ser lite lagom spretiga ut.
Hoppas ni har en fin måndagskväll!

35 kommentarer:

  1. Ja, hösten kom verkligen idag. Blåst och kalla vindar. Jag måste också leta fram extra vantar, mössor och fleece. Dock gillar jag hösten med tända ljus och mys inne.
    Ha en trevlig kväll!
    /Melinda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskastan och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
      1) kärleksspell
      2) Förlorad kärlek
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) Bindande stavar
      6) Breakup Spells
      7) Förbanna en förälskad älskare.
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Ja, idag kom den....hösten..... Hu vad det blåser och är kallt!! Jag tänkte också på det där med fleece....har lite kvar som passar från i våras, men det blir nog en del nyinköp ganska snart!
    Kul att du kikade in hos mig!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Ja jag plockade in alla mina pelargoner i kväll. De vill jag inte ska frysa om det nu blir frost. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Fint med grupper... Ja, idag funderade jag på höstskor till barnen, man börjar ju bli lite sugen på sånt nu.
    Jag redigerar alla mina bilder i ett program som heter photoscape, det är ett gratisprogram som är enkelt att ladda ner. Perfekt att göra olika enkla redigeringar i :-)

    SvaraRadera
  5. Så fint ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Här kom hösten idag med! Vantar och mössor är nu framtagna till barnen för i morgon...
    Hoppas bara inte att mitt olivträd fick en chock inatt... +1 visade det imorse

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Ja här blåser det halvt storm o är iskallt, så till helgen åker alla utemöbler in. Oj hoppas nu mina olivträd har klarat sig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Hösten kom fort, fick snabbt rota fram mössor mm.
    Men gillart ändå;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det blev en sån tvärvändning från en dag till en annan! för fem dagar sen hade jag sommarklänning och badade i havet! sen två dagar senare tjockjacka på jobbet!

    Önskar dig en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Höst och kyligt med minusgrader på natten har det varit här....men nu är det mildare igen...har varit på landet idag och plockat bort alla sommarblommor som hade frusit....solen sken och det var vindstilla , sen tog vi en promenad ner till havet, som var alldeles lugnt...såå härligt ;)...gillar hösten ;)...
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. Höstfixa är ganska mysigt det med. Kram Åse

    SvaraRadera
  12. Mysigt med höstfix... då är det dags att tända lite ljus inne och bara vara :)

    Men nu var det ett tag sedan du gjorde det och ljusen brinner nog för fullt inne just nu *ler*

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  13. Tittar in och önskar G O D J U L!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvaraRadera
  15. gercekten guzel bir profesyonel bir yaklasım olmus

    SvaraRadera
  16. I rolex kopior modern finurmakning representerar tourbillon det heligaste schweiziska värdet: prestanda till vilket pris som helst. En liten klockor kopior mekanisk virvelvind som snurrar på handleden är en animerad påminnelse om detta värde och varför tourbillons är så vördade rolex klocka kopia bland timepicicicados. Tourbillonet i armbandsurformen, som uppfanns i slutet av 1700-talet av modern modern urmakare för att göra klockor och klockor mer fake Breitling exakt, handlar om att fira den manuella färdighet och utbildning som krävs för att både konstruera och fake Omega montera denna miniatyrsmörgås med växlar, skruvar och broar . Tourbillon är också den ultimata symbolen för horologisk fake Hublot uppskattning. Att bära en innebär att dess ägare har tid att samla tillräckligt som en hobby för att fake Cartier allvarligt investera i det.

    SvaraRadera
  17. Avşa pansiyonlarına en ucuz fiyatları ile sitemizden ulaşabilirsiniz :)

    SvaraRadera
  18. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  19. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  20. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera